جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد آنها با برگ درخت گواوا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 8 شهريور 1395
بازدید : 206
نویسنده : ایمان علیزاده

اغلب خانم‌ها و آقایان قبل از بلوغ با ریزش موی زیادی مواجه می‌شوند و این موضوع مخصوصا اگر در مراحل اولیه بلوغ رخ دهد، می‌تواند روی اعتماد به نفس آن‌ها تاثیر بگذارد. افرادی که از این موضوع شایع رنج می‌برند، می‌دانند که میلیون‌ها محصول مراقبت و درمان کننده مو وجود دارد که وعده نتایج هیجان انگیزی را می‌دهند.

اما یافتن راه حل موثر برای این مشکل دشوار است. محصولی هم که موثر باشد عموما بسیار گران است و هرکسی توانایی پرداخت آن را ندارد. با مجله خبری فرادون همراه باشید تا به شما بگوییم راه حل چیست و چه کاری می‌توان انجام داد؟

اگر از ریزش مو رنج می‌برید ناامید نشوید. ما راه حل خوبی برای شما داریم. اثبات شده است که برگ درخت گواوا تا حد زیادی جلوی ریزش موهایتان را می‌گیرد و به علت داشتن ویتامین B موجب تحریک رشد موهای جدید می‌شود و همه ما می دانیم که این ویتامین برای رشد مو ضروری است. ما می‌خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه از این موارد استفاده کنید و مشکلتان را به خوبی حل کنید.

مقداری برگ درخت گواوا را در ۱ لیتر آب در حدود ۲۰ دقیقه بجوشانید. سپس آن را در دمای اتاق بگذارید تا خنک شود. شما می‌توانید از این ترکیب به عنوان ماده مقوی استفاده کنید و پس از شستشوی سرتان، این مواد را بر روی پوست سر و ریشه موهایتان بمالید و سپس ماساژ دهید و تا چند ساعت اجازه دهید بماند و سپس موهایتان را با آب بشویید. برای تاثیر بیشتر این ماده روی پوستتان، قبل از خواب و در طول شب آن را استفاده کنید. سپس صبح بعد بیدار شدن موهایتان را بشویید.

این عمل را تا جایی که می‌توانید تکرار کنید تا وقتی که در قسمت های کم موی سرتان موهای جدید و ضخیمی رشد کند. سعی کنید این دستورالعمل را اجرا کنید و از آن غافل نشوید.

تهیه شده توسط: گروه ترجمه و تهیه محتوا مجله خبری فرادون




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری فرادون و آدرس magfaradoon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com